تیم‌ملی فوتبال ایران امروز جام‌جهانی را آغاز می‌کند، جامی که برای کی‌روش و شاگردانش سرشار از رویاها و آرزوهای بزرگ است. تیم‌ملی می‌خواهد برای اولین‌بار در تاریخ، به دور دوم جام‌جهانی صعود کند ولی انگار عده‌ای دوست ندارند این اتفاق رخ دهد. ملی‌پوشان یک حرف مشترک دارند: «ما فقط برای شادی دل مردم اینجا هستیم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم فقط برای آن است که لبخند را روی لبان مردم کشورمان بیاوریم.»
کد خبر: ۱۳۸۷۵۶۳

در این مدت بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند. یکی از مسئولان تیم‌ملی که دوست ندارد نامش فاش شود در این باره می‌گوید: «نمی‌توانم به شما بگویم بازیکنان تحت چه فشاری هستند. خیلی‌ها نمی‌توانند یک لحظه به جای این بازیکنان باشند.» 
بعضی از فوتبالی‌ها به انتقاد از بازیکنان پرداختند و بی‌شک، انتقاد شخصی چون یحیی گل‌محمدی، سرمربی قرمزها تاثیری منفی روی بازیکنان داشت. وقتی ملی‌پوشان گلایه کردند که چه کنند کی‌روش جوابی تکراری برایشان داشت: «فراموش نکنید ما اینجا هستیم برای فوتبال نه چیز دیگر.» 
استوری گل‌محمدی آنقدر بازیکنان را دل آزرده کرد که آن را برای هم ارسال کردند و به انتقاد از سرمربی قرمزها پرداختند. شاید همین ناراحتی و گلایه باعث شد فدراسیون فوتبال هم سریعا آن را به باشگاه پرسپولیس منتقل کند و در نهایت یحیی گل‌محمدی با جریمه مالی مواجه شود. گویا یکی دیگر از مربیان معروف لیگ‌برتر هم قصد داشت به انتقاد شدید از ملی‌پوشان بپردازد که بعد از ماجرای پیش آمده برای گل‌محمدی کلا از کار خود منصرف شده است. بازیکنان تیم‌ملی فارغ از بعضی حرف‌ها و جریان‌سازی‌ها، این روزها با روحیه خوبی کار خود را پیگیری می‌کنند. جالب اینجاست که برخورد هواداران هم با آنها گرم بوده است. دیروز تعدادی از طرفداران تیم‌ملی مقابل هتل تجمع کرده بودند و پس از دیدن بازیکنان به شدت به تشویق آنها پرداختند که این رفتار فارغ از رفتارهای مجازی برای ملی‌پوشان دلگرمی بود.

منبع: ضمیمه جام22 روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها